2008/12/18

我個位



好耐之前講過工具,今次講吓做野個位。

電腦是銀色那一款imac,其實我想買上一款白色機身的,但換機的時候已經無得賣了。喜歡舊那一款,除了覺得佢靚啲之外,還因為新Mon係glossy的,唉,反晒光點畫野呢?唔知大家知唔知有無24"的膠貼,將glossy變matt呢?

枱面上有手寫板,然而我畫野都係用紙筆的,手寫板是用來取代mouse。從前想試直接於電腦畫野,可是還是覺得紙筆好一點。不過仍然keep住用的原因,是因為手寫板比mouse好太多了!其實人類的手跟本就係用筆靈活過用mouse, mouse又重又笨,用得多又會手痛。就算你只是普通的電腦用家,我都強烈建議你用手寫板,好多人覺得手寫板難用,只是因為一時不習慣而已,我肯定,你肯花一晚的時間來玩,一定會習慣的。我用的是wacom,試過其他牌子,都是wacom好,如果不是新款,四五吋size的,比較平,抵用。mouse(pc)壞得仲快!

椅子,是另一項不容忽視的工具。學武講求腰馬合一,畫野坐得唔好,都係事倍功半的。可是我很怕坐有碌的櫈,又怕辦公室那種椅子,好焗,喜歡木或籐製的物料。所以我搵左好多年都搵唔到合適的椅子。沒有現在坐這一張之前,都是用學校班房那一種學生櫈,由於要調較合適的高度,經常將兩張櫈疊起來坐。故此朋友經常話我坐得好衰,但我自己覺得蠻舒服!現在相中見到的椅子,係我逼魚旦從外國寄來的,高度剛剛好,個扶手超舒服!



這一張是閃家掉出來的籐椅,畫野的時候多數坐佢。



另一個習慣是,喜歡吊起啲電制,好似好一目了然咁,又唔怕積塵,yeah!



Harddisk~!係一樣不可少的救命工具,越係大鑊嘅project,越係容易死機,所以,我都會將files存放多於一個harddisk。這一部是Segate Freeagent/GO (for mac)的320GB的harddisk, 機身好細,只有手板咁大,320GB 喎!佢仲有一款係500GB架,想做video的朋友就fit喇!而且有Firewire 400,800,同usb port,真係幾方便架!而且係銀色,襯返部mac,haa haa! :-P



上回講marker,仲有一個小習慣,就係開一支新筆的時候,會"ut"平個頭,整到支筆有我想要的粗度,我估係得呢隻筆做到呢個效果!
Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

5 comments:

Anonymous said...

個backgroud music好熟!!!
唔知咩劇成日都聽到架!

anf said...

我哥有部上代iMac, 早d講平讓過你嘛

另, 我鍾意見到原稿個種感覺多過見到file

Unknown said...

我都係24" Imac, 同你一樣,鐘意白色同matt mon多...

Background music係'Home Alone'主題曲?

Kongkee said...

anonymous, 原本我選左一首音樂,但他們沒有用到呢。

anf, 都係架,紙上的東西始終有種好特別的觸感。

jasmine, 係啦,apple變左喇!

Anonymous said...

好好睇!寫多D!