2006/03/13

# Special: 直擊漫有引力


All Rights Reserved by Kong Khong Chang

10 comments:

TSW,或鄧小樺 said...

可惡!搵到大偉出黎,唔睇唔得!

Monkey欣 said...

其實....睇得唔係好清楚呀~

Kongkee said...

TSW, 點解呀?點解有大偉你就去呀!點解無我份㗎?

Anonymous said...

Monkey, 睇唔清楚,先引到你去睇真野吖嘛!

Anonymous said...

原來我真係不知不覺愛上左你
............d畫!!

M said...

[哇! 示愛!!!!!]
係咪唔駛錢入場? 可唔可以影相? 睇完之後可唔可以去你office訓覺?
p.s.0個晚不辭而別,加上一大堆正經人係到做正經野唔好意思大叫:好靚呀好靚呀好靚呀你畫0個個畫! 連我阿媽都認得係我,蝦蝦蝦!!!

Anonymous said...

yeah!!! a must-see exhibition!!!

Anonymous said...

大衛,一副很跩的樣子......=_=" 很想揍他...

rice said...

我都好想睇個展覽呀,好似好得......
本來0個日都想去opening,不過7點幾先過去,驚0的人走晒...

Kongkee said...

獅子,唔⋯我唔介意你繼續愛上我⋯啲畫嘅,如果你有多啲情敵仲好,haa haa!

細妹,因為你個頭好認,haa haa!

tine, 你好你好,有好多作品都好好看,小克的太空史詩式愛情科幻就要落足眼力了!

青木,係呀,仲要係見鑊打鑊添呀!

rice,去啦去啦!好似重有三個禮拜呀!