2006/03/23

# Special: Sunday-Chat


出庭應訊星期日漫畫家:《默示錄》作者 ﹣智海,《瑕疵鞋》作者 ﹣江康泉
雙拳力敵四手主持:《不曾移動瓶子》詩人 ﹣鄧小樺

「星期日漫畫」於2005年開始,是漫畫創作人智海及江康泉於「星期日明報」之連載系列,二人每星期月以本地文學作家的作品為參考點,進行交流創作,試驗圖像書寫的各種可能。是次座談會將與讀者交流兩位作者的心得,文學與漫畫如何碰撞一起。

日期:26/03/2006(星期日)
時間:3pm - 5pm
地點:四樓包氏畫廊

查詢:
許先生
2824-5307 ahui@hkac.org.hk

免費入場
粵語進行
All Rights Reserved by Kong Khong Chang

12 comments:

Anonymous said...

哈哈~ 已經報咗名. 勁期待喎. 等我帶埋2本瑕疵鞋問你攞簽名先. 呵呵~

gucao said...

真係要報名?我去睇戲前可以來看你們騎劫一粒鐘。

Anonymous said...

我前幾日睇雜誌睇到漫有引力
睇到智生,見唔到江生/雷生你喎!!
搞到我幾咁down

vincentmak said...

OOO~~~機會話o甘快就有!!!香港實在太細laaaa!!!!!!!!!!!!!

Monkey欣 said...

要報名ma??唔報名walk in可唔可以??因為我唔知搵唔搵到人陪我去呀~

Kongkee said...

各位朋友仔!!!唔駛報名!!!歡迎walk in ar!!!!!!!!

nadia, 多謝你,希望我地準備得好d啦!

孤sir!睇咩戲呀?

波子,唔,不如你幫忙forward呢個msg啦 :﹣P

vincent, 有時話細,又唔細得晒呢。

monkey, 唔駛架,真架,不過有人單聲,方便大會預算啫,walk in 無問題的!

gucao said...

kongkee, 我去睇電影節 preview 呀。

sf said...

哎呀, 剛巧有事不能來添, 會唔會有錄音, podcast重播嫁?

Anonymous said...

香港打比大賽與名人講座……精神與肉體的抉擇啊。

Kongkee said...

孤sir,原來如此,我估下個月都會成日見到你!

sf, podcasting, 你呢個提議都唔錯喎!希望我地可以留一點點文字記錄啦。

譚生,仲駛諗,梗係你去贏錢,然後搵人代你嚟啦!

Anonymous said...

best regards, nice info fat women sucking One night in paris + paris hilton crohns disease and zithromax fat women of sex Cultural information regarding asian americans Ostramadol ultram Access another pc hard drive Latino fat ass Manns fishing lures

Arron said...

Thanks so much for your article, very helpful info.
blood tests | Limousine Service NJ | chevy dealer