2006/03/07

#201 我係真...心...㗎...!!!


All Rights Reserved by Kong Khong Chang

9 comments:

Monkey欣 said...

呀~好耐無見過佢地啦~(唔知點稱呼佢地tim...叫賣菜婆好似好唔禮貌咁...)

慨嘆:婚姻真係唔容易維繫呀~

題外話,我妹妹話睇親你既漫畫都令佢好想笑出尼,雖然佢都講唔出點解會笑~hehe~你真係好西利呀~

Anonymous said...

去第2間幫襯

Anonymous said...

有冇外賣買餸服務!

Anonymous said...

不如,佢地離婚吧啦(白姐姐的口氣)
另,我仍不明白三色線的插頭,對不起....

Ula said...

你ge漫畫真係好厲害啊~非常好睇~睇左你新ge漫畫之後~情不自禁想睇埋以前個d~

發現到你原來每日都會畫...
好勁呀...

Johnny Chan said...

我開始覺得 comment 都好好睇!

Anonymous said...

奉命走去買棵菜,
點知得罪左至愛!!
呵呵!!

Kongkee said...

monkey, 賣菜嬸,咪叫賣菜嬸lor,洋蔥頭,咪叫洋蔥頭lor 又簡單,又易記。

波子,有陣時d野,唔係你話想簡,就有得簡架......(我唔識打個"簡“字)

anna!以前真係有一集,係賣菜嬸夾硬送外賣架!係咪好想睇返呢?hee hee hee!

果林,好似呢,成日哎分手個d,先一齊得耐呀!

cat, 多謝你呀,用到“情不自禁“。好似我d漫畫好誘惑咁啊!呵!呵!呵!

johnny chan! 係呀,有人留言,個氣氛開心好多架!

獅子!好詩好詩!我其實想問呢,獅子同獅子大哥,係一個人定兩個人嚟嘅呢?

TSW,或鄧小樺 said...

我想問「菜」作為主題係咪有意思架?