2006/03/03

# Special: 漫有引力

《漫有引力》,這個於灣仔藝術中心三月舉行的展覽,將集合二十多位本地自主漫畫家的新舊作品,展示他們多年來的努力,感受漫畫的魅力。因著這次機會認識了很多不同的漫畫家(仲見到偶像添!!!),是一次很開心的經歷。真的希望來不同的觀眾可以接觸各種不同的漫畫作品。也謝謝籌辦展覽的artcenter朋友,各位有時間也來逛吓啦!



All Rights Reserved by Kong Khong Chang

8 comments:

Anonymous said...

我會去呀!
支持你啦,
支持我個偶像啦,
支持其他的漫畫家!!!

Anonymous said...

好期待可以快d睇下個展覽。

gucao said...

支持江記智海!

Anonymous said...

勁!!直頭要日日去行個轉~~

Anonymous said...

江記:
睇倒ArtCentre小冊子的宣傳就想快d有得睇,感人又多人,
我係你倆其中一隻Fan 屎。

豬may

Anonymous said...

回想當日係未摺o既P.O.V一齊聽亞林生媽叉亞玉郎,轉個頭你就已經同佢一齊展出,真係可喜可賀。呵呵呵!

三船文樂

Kongkee said...

獅子,好野!叫多d朋友一齊支持啦!

k.t. 我仲未set好呀,ho ho ho.......

支持孤草!買多d飛,睇多d戲!

nadia,係呀,真係日日有唔同的artist 係度㗎!

豬may,小克的cover story好感動架,但係我篇野就真係唔知點算:-P

三船文樂大爺,我都覺得好彩呀,我其實係同場最小嘢嘅一個漫畫家呀..............

Anonymous said...

漫畫家,
依個title聽落好開心。
江記突然間好似變成為天文學家,數學家,音樂家,偉人物語的一份子。

肅然起敬!!