2006/03/14

# 202 打開信箱,內裡得一片迷惘⋯


All Rights Reserved by Kong Khong Chang

16 comments:

Kongkee said...

答小樺,菜是沒有目的的,除了多吃有益之外!

M said...

我的確曾經咁樣整喊過一個女仔...(風吹...)

Anonymous said...

難道王sir喜歡上女班長?那男班長怎麼辦?

小慧 said...

師生戀?好喎~好想睇~哈哈哈哈~~

Anonymous said...

唔.....我睇完都一片迷惘,哈哈哈!!!

choman said...

除了多吃有益之外!
>哈哈哈哈哈哈哈哈!
輸左喇輸左喇小樺今次又

gucao said...

江記好o野,飯氣公主好o野,仲同陳綺貞做埋鄰居喎......不過一版十二格迫o左些少喎。

Anonymous said...

其實...係咪王蛇有心事呀...
一個沒多大關係的問題:王蛇同王主任係咪有關係?= =

Anonymous said...

好鍾意隻失驚無神出現o既「禽類」...

Anonymous said...

企鵝o係度"過鏡"?

Anonymous said...

我同我班同事(OL, 單身,年輕,漂亮且蠢)最鐘意的人物都是王蛇!
勁!好搞笑!

Monkey欣 said...

女班長你講大話!少女係唔會無心事既!!!!不過係你覺得王SIR隻眼閃得太"煨所",所以話自己無心事!!!!!!!!!!!!唔好用你既眼淚同鼻涕尼掩飾啦!!!!快D講!!!!!!!

Anonymous said...

do u got my revolution note??
three ship man lok

Kongkee said...

m, 你先至係浪子!

青木,我都唔知王Sir情歸何處架,但係我相信女班長係一條心嘅!

小慧,師生戀好咩?好似又幾好喎,haa haa haa!

獅子,我近來呢,勁聽返哥哥以前的remix, 好low fi, 好好"UN"㗎都!

choooomannnn, 做咩你經過artcentre都唔上去呀上次!?不過遲多一星期artcenter好似多野睇d,:-P

孤蛇,最勁都真係有陳綺貞喺隔籬,hee hee, 我要拖低佢的氣質!!!

果林,不如你話我知佢地會有咩關係喇,會唔會佢地........... hee hee hee

to 小荷 & anonymous,以前IQ博士,都無啦啦有烏鴉飛過啦,我決定要霸咗企鵝嚟畫架喇!Yeah!!!

心急人,我誓估唔到d女仔會咁鍾意王Sir,搞錯呀!!!!

Monkey!少女出賣少女!haa haa

三船樣,我懷著敬畏的心download了,但亦因為懷著敬畏的心,所以,未睇.............

Anonymous said...




.....


.........

ahtong said...

hey!! why you always mention about school life!!!gig say me!