2008/11/13

am-19: 也是小時候


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

9 comments:

Anonymous said...

其實我一直懷疑企鵝仔就係江記...

Constance

檸檬 said...

我細個都成日爬櫃^^

anonymous:
我都覺得企鵝仔係江記...
江記, 你細個都幾gag嫁喎~~

Anonymous said...

好鍾意呢個, 第一格個角度已經嬴左
企鵝B同企鵝媽個造型又討喜!
加油呀, 繼續跌啦! 企鵝!

Anonymous said...

真人真事? 哈哈

Anonymous said...

........

我細個真係咁玩, hahaha

Anonymous said...

冷氣裝係床頭唔好喎。

Kongkee said...

地方細無法啦!

hong said...

宜家d屋企好少仲會有衣車lu.
你媽又肯陪你玩,係我就俾阿媽打左鑊甘lu.

Kongkee said...

哈,咁你估到我細個係幾多年前的事啦!