2008/11/08

am-16: 人性的弱點


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

4 comments:

Anonymous said...

好有同感啊!我諗我真係諗大左...XD

檸檬 said...

我有時都會諗大左,
見到有需要人士要坐,
我就會諗:會唔會我一起身就有一個細路衝埋黎搶左個位呢?
又會唔會個阿婆唔想坐呢?
又會唔會附近有其他有需要人士掙住坐呢?

Anonymous said...

其實驚係驚有其他人以為我讓坐比佢...
所以而家好興拍一拍個老人家,表明淨係比佢坐先起身!

PS.避免麻煩而家連坐都好少坐...
正正式式斬腳趾避沙蟲!!!哈哈~

anf said...

新角色!