2009/04/25

am-102: 下雨天





Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

4 comments:

Anonymous said...

同感!!
特別是我這種生得高的人(我171cm)
擔左遮都等於冇擔- -

CONSTANCE

檸檬 said...

re上,我都係呀><(我170cm)
我成日都比人撞...
喺人多擠迫地方一定要高高舉把遮,
唔好撞到人地...

Kongkee said...

咪係囉...

S said...

樓上~~
我都係呀...
唔單止下雨天會出事,連出太陽的日子,都有好多人用遮骨向住我隻眼o黎篤....