2006/04/28

#215 最憎梅雨天!


All Rights Reserved by Kong Khong Chang

23 comments:

Anonymous said...

好過份啊!偉明同學好慘呀~~>.<~~

Anonymous said...

買了《瑕疵鞋2》,很好看呢。

TSW,或鄧小樺 said...

大衛同學會告人?大衛同學竟然要倚靠其他人來見證、執行自己的計劃(及權威)?這是誤傳!誤傳!江記!江記快D黎!有其他人盜用你個飯氣BLOG貼野呀!

Kongkee said...

閃,唔慘唔慘,空姐姐姐會幫我地鍚返偉明同學吖嘛!

阿律,多謝你的支持呢。

鄧氏,呢招叫借刀殺人啊,焉知大偉同學的目的,不是偉明而是王sir呢?

Anonymous said...

我都買左瑕疵鞋呀! 好好睇!

大衛同學對眼同個鼻窿好邪惡呀!

vincentmak said...
This comment has been removed by a blog administrator.
vincentmak said...

令我想起忍者亂太郎的「新丁」同學。(-t-)

M said...

我無收埋 - 全部流哂出黎 =.="

Monkey欣 said...

偉明同學愈尼愈似呀呆呀~好噁呀~

Anonymous said...

對啊,我是發布會的那個人:p
偉明同學竟然要經歷多一次女班長被迫到哭的遭遇… oh…

琪琪 said...

點解偉明唔反抗嫁
d免疫力咁差轉天氣好易病嫁嘛

Anonymous said...

不如下次告埋偉明收埋眼淚啦!

ahsimsim said...

好期待飯氣tee公開發售啊!他日如在街上看到有人心口大大個大衛同學,怕會忍唔住上前拍佢心口~~

喂,今晚都無咩傾自己計,聽日如果見到面再說啦。

M said...

又講飯氣tee...咁我又要重提當年選最受歡迎飯氣人物0個個獎品喎....
btw, 尋晚發夢見到哂你地, 包括阿mui!

Anonymous said...

江記的畫好好笑
我買了字花了,覺得好正
唔似人地牛奶或是機倉雜誌咁
只有廣告...
字花好以暗花同豆腐花
在暗地裡滲出魅力....
好希望本書在蒪藝發局支持完後
仍能自食其力,
我會keep 住買!

Anonymous said...

江記~HIIIIIII”
我係黎認親認戚嫁!哈哈*

你D漫畫真係好好笑~
之前係東TOUCH睇到XDD
KEEP住咁爆笑啦下!
88XD

Kongkee said...

pcc, 謝謝你買書呢!歡迎你告訴我意見啊,畢竟這是和飯氣十分不同的作品。今天見到又一城的pageone終於有得賣了(畢竟出了一年多啦),而且放在台上呢,也許是字花效應吧?不卻又超害怕擺到出來,都沒有人買,那就pk喇-_-.....

vincent, haa haa, 我都好鐘意新丁架,同埋新丁個配音!

細妹,畫這一篇那一天,我整整用了一卷紙巾啊!整整一卷紙巾啊!

monkey, 我都唔想,睇來要花多一點心機諗d故仔比佢!

小東﹠琪琪,好,集各人的念,我會嘗試拯救下偉明架喇!!!

果林,其實,真係無咩唔告得架!

ahsimsim, 希望今次真係得啦:-P

細!勁,原來你就係發夢王!

nickel, 希望承你貴言啦!畢竟那真是非常困難的事呢,開拓adc以外的資助,是非常諸切的事情啊又!

雅堡!你來留言真好!為了答謝你(同波子)的支持,等我試下整理火腩先!

Anonymous said...

好得意. 工作的時候常偷偷來看偉明同學.

Anonymous said...

出tee咩?我要網上訂購!每個人物一件!

ahtong said...

eeeeeeeeeeeee.................鼻涕蟲

Kongkee said...

eli, 歡迎啊!飯氣的原意就是讓人來蛇王的!

乖乖,很久不見,tee, 只係諗緊啫,十劃未有一撇呀。

糖糖糖,你好嗎?好似去了好多地方玩喎!

ahtong said...

唉!都仲未去北京..............

Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP »