2006/04/13

# 211 完全投入!鐵漢柔情!


All Rights Reserved by Kong Khong Chang

15 comments:

hokuto said...

有bug!
為甚麼紅色救生圈放到綠色身上會變成綠色的

Anonymous said...

透明水泡黎ga ma!

琪琪 said...

綠色一定係識游水既!!(指)
佢扮唔識之嘛!! 都唔似!!

Anonymous said...

綠色被救時臉上的紅暈,很曖昧呀!!!

M said...

哈 哈 哈 哈
第一次鍾意(睇到)紅色,佢第一格0既表情直頭囉獎!!!!!

Anonymous said...

紅色好慘丫~~總有被欺負的人耶

Anonymous said...

佢地d腳毛><

TSW,或鄧小樺 said...

好厲害
回勇喇

郭言 said...

黃色今次真係好有型呀!!怪唔之得綠色咁lum啦!
多謝江記教識我鐵漢柔情尹揚明0既真諦。

Anonymous said...

好鐘意佢地三個!!!
有個學生(少女at17)同我講好鐘意睇江康泉D野(佢睇左Artcentre個展,瑕疵鞋,成日睇飯氣,未睇film)

Anonymous said...

紅色...慘無人道呀-----
但為何不懂游水要救人??

Anonymous said...

黃色果然是鐵錚錚的硬漢

Kongkee said...

晨,這是悲劇,唔準笑!

hokuto,噢,你的問題俾人搶答了!

anonymous,係呀,透明sexy d 吖嘛!

小哲!你已經有得去海灘玩?好羨慕啊!!!!!

琪琪,咁俾你見到綠色,佢實死梗啦。haa haa!

子山,綠色面紅之謎,連我也不知道呢。

cass, d 腳毛唔man咩???

tsw,我在不在狀態,實在瞞不過你呢。

郭言,客氣喇,都係輕輕鬆鬆鄧子風嘆d, hee hee!

豬may,我其實,都唔知畫d咩先有人睇,聽到有人睇得開心,真好呀!

果林,水泡的作用,是撇體,不過唔識泳水,又可能真喎,我都唔知講緊乜喇......

波子!你都係鐵錚錚的波子啊!

Kongkee said...

青木,我都離唔開實有人被恰的笑話模式呢,畢竟,笑話是很悲的!

m,記憶中黃色唔係第一次係演技上給比下去的,哈哈。(但唔記得邊次了)

Monkey欣 said...

真多man真係好西利~幾唔開心都即刻笑返晒~好耶~~~~~~~~~