2009/06/20

mingteens: 大偉同學溫書記


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

5 comments:

林希彤* said...

次次話溫書..其實中途真系做左好多其他野..
所以依家先攪到甘ge田地..-_-

我琴日見到江記*賣 男班長,大偉,偉明,公主,PandaMan..好多好多 上電視WOO!!!!!"'

薯頭 said...

我呀我呀! haha

said...

+1...

瑞 said...

是我考試前的寫照......

Kongkee said...

lam hei tung~ 係呀,我,黃照達和尊子會在頭條新聞輪住畫架,請多多支持!!(你一眼就記得晒D角色,都好勁!!)

薯頭,flykidm,&瑞,me too la~~haa haa