2008/08/01

#366 無聊Life Style


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

上星期,與白雙全做了一個關於無聊的訪問。其實他是慘被我拖落水,只有我是大大聲的說要做無聊嘢,而他是很認真的,只是被人用「無聊」的角度來理解他的作品與為人。有興趣的朋友可以Click 下面:
明報:什麼人訪問什麼人﹕無聊的偉大偉大地無聊

另外,今晚7pm - 8pm, 我會到RTHK一個網上電台節目做訪問: TeenPower:人文講場  歡迎大家來聽聽呀 :)

10 comments:

Anonymous said...

嘩...江記,黃色好多汗,好核突呀~

Anonymous said...

綠色做乜熱到除褲呀!!!

Anonymous said...

哈哈我都見到呀!
唔通夏天著三角褲都係lifestyle之一?!

Anonymous said...

哇紅色隻手咪chi nup nup!!??
又up住浸汗除!
咦~~
哈哈

郭言 said...

關於無聊的討論,對我來說很有意思呢。「無聊」是我很重視又不知所以然的東西。

What The Culture said...

見到班真多Man都覺得熱
綠色全裸會可愛D喎

Anonymous said...

0______0
睇黎綠色要做下運動練返d肌肉!!
咁佢就會型爆啊!! hohoho

檸檬 said...

黃色真係潮呀!
果然好有獨特嘅TASTE...
最後果格, 綠色變左著三角底!!!
咁算唔算LIFESTYLE呀???^^

Kongkee said...

今晚港台第二台8-9pm
鄧小樺主持的文 明 單 位,會有關於飯氣的訪問,繼續大談無聊的心得呢,有興趣可以去聽下啊!

http://www.rthk.org.hk/rthk/radio2/89/20080804.html

Anonymous said...

Its like you read my mind! You seem to know a lot about
this, like you wrote the book in it or something. I think that you can do with a few pics to drive
the message home a bit, but other than that, this is fantastic blog.
A fantastic read. I'll certainly be back.

My weblog :: best registry cleaner