2008/06/15

#363 After Tomorrow


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

6 comments:

檸檬 said...

大偉同學又蝦偉明同學喇~~
不過地球冇左人類真係會冇晒污染,
KONGKEE, 你想藉此宣傳環保嗎?

Anonymous said...

wa
the inconvenient truth!
好毒呀david要毀滅偉明之外重要佢絕子絕孫/-\

Anonymous said...

唔怪得偉明無端端耶左句, aiya

馬背加 said...

..以前,我對於佢地概行為都會微笑..
但係,今次,我真係唔話bt唔得

馬背加 said...

啊啊啊!我醒起我想問乜啦!
Kongkee你有無試過係明teen's畫漫畫啊?
即係四格個種!
要做d乜同帶d乜?
係咪要scannter?
我ge意思係,我想投..稿.

Kongkee said...

雙子孤馬, send me email la:
kongkee@gmail.com

:)