2008/04/09

Special: 誰是兇手


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

9 comments:

Anonymous said...

第一次留言=P

挑起番灑我小學時代既回憶=^=
D功課成日卑人摺角...
無法喇,懶唔鍾意做改正B-)



原來咁就好多年=P

Anonymous said...

點解係第一二格唔覺既?XD

Anonymous said...

好慘呀本楷簿!佢係屬於偉明定大衛同學架?

Anonymous said...

請看:
http://s3.tinypic.com/16kp946.jpg

Kongkee said...

hi King, 歡迎你的留言,我細個啲簿都係摺晒角㗎!

貓草,因為兇手未出手呢!

好奇的小朋友,唔⋯係噃,本簿仲未寫名添啊。

don,難道你都是中大人?我都有見過這本書,感覺就好似睇 x-file的時候,啲man in black同你講"i've got your file" 一樣,好驚啊!

Anonymous said...

江記: 唔係,我係城大人至真,不過响中大返工o者,所以我地都算係校友^_^!係呢~~~你有冇呢本書?要唔要我寄比你?

Kongkee said...

原來如此,我有呀,謝謝你!同埋呢,原來我之前已經去過你個網㗎!

Anonymous said...

明白了,多謝你的光臨!如果你不介意的話,我可以在劣網內替你宣傳一下你的新書^v^需要嗎?

Kongkee said...

嘩!那就太好了!:***)
等我又加你個link先∼!