2007/09/19

Special: 腦閉塞點算呀?王Sir?


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

15 comments:

Anonymous said...

Munch munch.

.

Anonymous said...

好醒!
重好環保tim!

Anonymous said...

幾好喎~
我都想試o下呀!!!
上堂作文真係好悶 =_='

Anonymous said...

哈~好有創意呀王Sir~
不過D「廁所門」夠唔夠的?
而且我試過用「塗改液」寫字的啦,好多時候都寫得不清楚的,咁會唔會睇死王Sir的?

Anonymous said...

哈~尼個好笑~!笑死我~!
不過,D同學會唔會變成淨係識作廁所打油詩ga~?(或者風月版個D)

*唔好意思,仲有一問題,王SIR究竟有無抺PAT PAT GA.......OH.........

Anonymous said...

咁王sir點樣改文呀????

anf said...

我確然可以嚮廁所門寫得好多嘢~

Anonymous said...

我今日都要作文,勁難作

如果真係咁樣作就好啦

Anonymous said...

http://youtube.com/watch?v=0UU20R4O34o
好似泡泡紙!

Anonymous said...

打錯字-3-

Anonymous said...

成效係就係有,但係成本好高wor。
而且我懷疑,要每人派多個馬桶先會有用。

Anonymous said...

阿蛇阿蛇,我提議畫埋canteen同tuck shop的枱枱櫈櫈。

Anonymous said...

真係好鬼scream呀
唔見男班長:-o
坐响女班長左手面果個係唔係呀?

Kongkee said...

idiotSupremo,係呀,我成日都畫個scream樣出來架!

貓草,我睇雜誌見過呢樣product 呀!好想試!唔知手感點架呢?

kitty, 加油呀!上堂好快就小息,小息好快就lunch架!


Thanatos, 第一個反對的應該係校工啊!點輪到王sir,haa haa!


馬騮, 我估有抹嘅 -_-"""

s , 用scanner?

anf ,真係?我其實未試過,好少咁啱有支塗改液喺身

雞, 但係我估成日舉起隻手係好攰架!


嘉,哈哈!你都好細心啊!

果林, 好呀,但我估你第一個俾校工打!:P

豬May, hee hee, 男班長太細喇,可能又“呢”咗喺櫃桶入面呢!

Unknown said...

下次可以用埋噴漆ar~