2007/08/03

#321 畢業⋯吖嗱!



Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

15 comments:

Anonymous said...

1st,1st
好變態~哈哈哈
不過我鍾意~

arttacker said...

咁就死o左?

製造杯具 said...

熊貓是沒那麼易死的!

Anonymous said...

熊貓自爆了?!! o__o

Anonymous said...

大學畢業是夢的破碎
熊仔自爆,會唔會聽日有 MK-2, or 量產型既出現架?

Anonymous said...

hey, just read yr comics in Muse magazine! is that yr experience? hahaha, its funny!

Anonymous said...

點解?點解?點解?

m - i - u - s - i - n said...
This comment has been removed by the author.
m - i - u - s - i - n said...

wa...= ="好驚ar!!
可能個故事會好似D大學ga鬼故今流傳下去。
敢問熊貓先生,係邊間U ar?
KONG U?定KEE U ar?

製造杯具 said...

話說我今日睇muse又~見到你啦江記
四圍都見到你,出場率仲高過熊貓
你患上出場活躍症!呵呵

Anonymous said...

江記!!平物平身:)(前文提到我受左你一拜呀嘛!)一我的泰國梳乎之旅已完啦。但,我仲未係香港咁囉...係第二到happy緊..waka!我冇穿冇爛,你又點呀...身體愛情事業仲得意嗎?哈!take care!

Anonymous said...

啊~~~~~~~~~~~~~~~
O咀~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kongkee said...

Anonymous, 謝謝你!

小某, arttacker,佢係freddy! 是不死的!

CORAL, 也許是自爆了,也許是分體和合體!:_P

CC , 難得有人有如此共鳴,好感動!

anna, 你咁問,我點答你好呢?梗係話係真人真事啦,吸引啲吖嘛!

貓草, 這是一個∼謎∼!

MIU妙SIN善,你唔好比貓爸爸的爛gag傳染到啦!哈哈!

小某, 那要感謝各人俾的機會,最緊要你們覺得好看!

kisha,好令人羨慕呀!謝謝你!你都要保重呀!

MONKEY, O咀馬騮,haa haa!

Anonymous said...

可唔可以整個[放榜⋯吖嗱!]

Kongkee said...

放榜,我驚引起公眾不安呀:P