2007/07/25

#317 好想睇猛鬼街!


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

12 comments:

M said...

哇, 哈哈哈, 好驚呀, 哈哈哈
我都想睇猛鬼街..係啦, 知啦, 我人生缺少左好重要0既一部分丫嘛, 咁你放d安排screening俾番0個部分我啦... -.-

Anonymous said...

嘩…
nightmare呀

arttacker said...

有一半格仔唔見o左..................
(又俾大衛同學鬧:唔見o左又關你叉事呀?)......

Anonymous said...

幅牆變左咁樣好難抹。

.

Anonymous said...

d小鬼又惡又「串」既?
唔通跟得江蛇多?

Anonymous said...

好有變形金剛ge feel!

Anonymous said...

我以為佢又會話, 我係你就死左佢喇, timXDD
我鍾意呀e個!

話時話, 有個大陸台成日重播猛鬼街架:D

Anonymous said...

爆笑鬼故~!哈哈~第一次唔驚lor~
細細個時真係超驚猛鬼街ga~!攪到覺都唔敢訓呀~!!!!

Anonymous said...

不如飯氣產品整多類, 就係瓷磚。

唔係成粒立方體咁凸出黎, 淨係大偉同學個樣小小凸, 我諗會幾好賣。

Kongkee said...

dear friends,
近來經常出現唔知畫咩好的狀態,於是諗不如畫鬼故,可能有轉機。而且去旅行的時候,用超抵的價錢買了一套猛計街的dvd,差不多兩個月都仲未睇~~~~

Kongkee said...

p.s.大偉同學個頭,出筆插都好架,一支支筆插係頭頂,勁變態,哈哈哈!

YingZi. Zaphiel said...

好變態wor..你
但我鐘意
kakakakakakka