2007/05/18

#303 我愛港產彊屍


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

16 comments:

arttacker said...


綠色扮緊咩?

Anonymous said...

紅色件壽衣好 moschino!

.

M said...

哎呀, 好鍾意黃色個look呀!!!!!
(唔知我地出發之前會唔會見面呢? 如果見唔到就要六月中再見囉~~~~)

Anonymous said...

this few day are really really hot ar!!! >0<

綠色係一棵樹,定係菜呀??
why紅色彊C件3要有個心心... 好女人呀 =_="

Anonymous said...

idiotSupremo, 件野真係好moschino!

睇到最後兩格,我WA!左出黎!好勁呀,係退熱貼定係咩黎架哈哈(個樣勁似退熱貼)
chisin架XDD

有冇睇鮑魚風暴?睇到好激動/0\

Anonymous said...

OPPS..綠色系咩黎嫁? =]]``
好熱啊(/0\)..!!!!!"'

Anonymous said...

江記,爛gag王個位,我拱手讓俾你啦!
細,星期日晚可能見到喎!可以一齊食飯嘛!

Anonymous said...

綠色.......綠色..竟然係扮樹!(一開頭覺得係扮菜)

Anonymous said...

face oil paper?.... =.=||

Anonymous said...

好gag得有點少女情懷,哈哈

Anonymous said...

江記..
你好似冇我e-mail嫁wo
今你點sd評語我呢= ="
milkmooncat@hotmail.com
麻煩你了:]

Kongkee said...

妙善,pls check your email la.
我第一次聽到mochino呢個名,啲衫好似好攪嘢!
至於綠色扮緊咩.......可以留待下回分解,hee hee hee

Anonymous said...

綠色唔係扮緊白蘿蔔掛~??
佢終於都變成人肉佈景板了...嗚~~~~~~

Kongkee said...

但從來無人會見唔到呢塊人肉佈景,分分鐘其他人扮咩你都唔記得,淨記得佢喎!=p

ahsimsim said...

其實佢呢個look,真係好似小招晌公司攬住果隻大根公仔……

Kongkee said...

不如,綠色改名叫…"大幹"吖?有無勁啲嘅感覺呀? hee hee