2006/10/21

# Special: 飯氣班房 @ 明teens


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

12 comments:

choman said...

咁「扮晒野」果份又點做呀?
比d貼士好噃

Anonymous said...

依份功課有無難d呀!
大衛同學最尾個格既嘟嘴完全表露出做錯野又唔認既衰樣。黑人憎到爆。
老師睇得出抄功課又係叻,唔知其他同學交左咩功課呢,好奇。

ahtong said...

好想睇大衛同學親身表演一下扮可愛

Anonymous said...

王蛇勁呀!果然係老師,一睇就知係抄的!

rice said...

我想睇下偉明同學的扮可愛功課抄得有幾似呀!!

小慧 said...

可愛教主呀!!!!!!!!!!

郭言 said...

女班長0既扮打愛好超水準呀~
一睇就知佢係扮0既
似乎作者(唔好意思指名道姓)都係箇中能手喎!
(黃sir教邊科0架?要交d咁0既功課0既??)

Anonymous said...

江記~!!!!!
知唔知抄功課係唔arm架!!!!
做咩抄我影核突相個post呀~??!!
kakakaka~~~~~

Kongkee said...

cho cho cho, 扮晒野呢,問大偉同學會容易啲!

sam,係呀,所以王sir諗教咩都好頭痛架。

ah, 哈,大偉同學,無可能會同可愛有關係的。

果林,yes! yes! wong sir ho yeah!

rice, 同上。大偉同學,無可能會同可愛有關係的。haa haa!

小慧,唔,個人認為,可愛教主,唯有文壇黛玉可以問鼎的:-P

郭言,我估係通識功課掛?

monkey,haa haa, 咁你快d註冊呀,發達呀!一做個post就要俾$你!

Anonymous said...

唔好呀!
http://www.Photo-Host.org/view/526287david.jpg
...對唔住呀江記...
我...我忍唔到手...(淚奔!)

Kongkee said...

嘩!好驚嚇!好抵死呀!haa haa haa!!!

Anonymous said...

勁搞笑呀!
果個cute樣...XD