2006/09/10

# Special: 發夢搭車


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

10 comments:

Anonymous said...

haha...搭呢架車上山頂的話好興奮ga bor~

Anonymous said...

全海景豪巴……

Anonymous said...

嘩~~~行樓梯都行都傻呀~
我最怕行行下車落樓啦~我一定會碌落去ga~

*如果架巴士入面有電梯都唔錯wor~hehe~

Anonymous said...

hey, how's everything!? you were so serious last time i saw you it scared me! I hope the hambuger relax you a bit. kaka. let's go eat 'sea south chicken rice' when you are back!

Anonymous said...

哈哈
如果架巴士轉彎個陣時訓低左就弊家伙啦…
好難起番身…

said...

搭呢架巴士,停電咪會困lift囉!

vincentmak said...

哈,嫁巴士外牆似圈圈襪o甘樣樣。

Anonymous said...

e~原來我睇錯左呀~
我仲已為叮叮聱係就尼關門聲tim~
hehe~原來真係有lift搭既~

*今朝搭巴士又撞到,好痛呀~

Anonymous said...

我都諗因為發緊夢,所架𨋢同巴士時空轉移~原來真係架𨋢
不過現在穿高跟的朗朗不會坐上層啦。
好久不見呢~飯氣最近好嗎?

Anonymous said...

明明只有6層為何lift有7層?o_O
通去車頂定車底? 車長間睡房?