2006/05/02

# Special: Artslink 連環爆格 Back Issues



《連環爆格》是繼智海和謝曉虹去年於Artslink連載的《交叉感染》後,新的每月連載。先感謝編輯們讓我在這神奇的園地發表作品,今年的題材是從藝術中心的節目出發,故事的發展仍未有定案,希望一年之後,把故事串起來看,也會有趣吧。
pls click the image, cheer! :-)
All Rights Reserved by Kong Khong Chang

5 comments:

Anonymous said...

”令仔”江記〔笑〕
沒禮貌喔!我有睇報紙嫁~好不好XD
唔好拉開話題呀嗎XD
封面?
畫左內容先畫封面會唔會容易D呢?
因為內容點都係定左~畫都容易D!
如果唔係比個封面搞到你進度慢左就唔係咁好啦!

連環爆格?
好搞野呀個名!搞咩嫁??

Anonymous said...

漫畫既力量...真係大。

Anonymous said...

大衛同學好型呀---

另,我和青木、修等一班同學做功課以《不記得街》的概念拍了一齣「動畫」,已在參考資料和鳴謝加上你的名字....如有版權問題....請指教。

Kongkee said...

雅堡!喂,我真係畫緊內文,然後先諗住整封面啊,咁都俾你估到?勁!

小美,係呀!漫畫係好近架!搵多d人一齊畫野啦!

果林!整動畫咁勁?《不記得街》(星期日漫畫那一篇?)這個名字係我第二次用架,第一次都係畢業個時,做畢業的動畫啊!拍完俾我睇啦!

Anonymous said...

Keep up the good work License plate frames without screws Survey says facial get rid of acne Incorporate and ne Boating map connecticut river open bra health insurance company Pocket digital camcorders