2005/12/16

# special: 年尾結算之回應!

(-v-)
謝謝各位,真的聽到很有趣和很有意義的說話,回應都post 在樓下的comment裡。小小補充,我不是想有人提出缺點俾我去改,只是我太好奇,“反面”的說話會以什麼形態出現呢?他人的用詞和我自己的想像,之間的距離是怎樣的。(我比較著眼“距離”,而非只是實質批評中所指的內容。p,s.因正讀著幾何學的科普書,對“距離”著迷了, haa haa...)

3 comments:

Anonymous said...

點解你個re係"生日快樂"-_-!!
唔...thx u!

你話你似金牛!?
唔好玩啦...
睇左d comment
我覺得你係本身的星座

極端的
有時好靜好冷...
但一時又好火熱,玩得好癲

想做好多野,只係空想空談
到頭堅持唔到/冇做到。


(身邊有一610的啊寶...*o*)

ahsimsim said...

hi 距離迷!

tamshui:\ said...

距離真的很奇怪,在網上更加妙,所以我個blog改名mind the gap,, 正正係類似的實驗。