2009/12/03

am-238: 真多乞嚏!


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

5 comments:

Anonymous said...

hi~!

江記, 你鼻敏感?

Kongkee said...

alwayS~ haa haa

Anonymous said...

haha hello kongkee我係你big fan 見過你嫁喇係tic :p
我想強烈支持你呀係度, 因為每朝我係為左拎am730而番學,但係我係為你拎am730! 我成日心裹暗暗希望你既漫畫今日會好笑過格離個篇~~哈哈 加油我真係好愛你既漫畫!

Anonymous said...

我都想咁=p
可惜呢d冇得斷尾 唉

薯頭 said...

呀!我又要比紅色keep!!!