2009/03/11

am-78: 加鹽加醋

買《字花》#18隨書附送「飯氣企鵝」folder~!


1. 隨書附送江康泉設計之企鵝FOLDER,爆可愛殺死人!

2. 將購買《字花》十八期 的收據寄回字花辦公室(鑽石山大有街2-4號旺景工業大廈13dD),即送「水中之書」3月28日「何鴻毅家族基金贊助專場」門票乙張,先到先得,送完即止。

訂戶亦可參加,將訂書收據影印寄來即可。

欲免向隅,快到書店打探!開聲向店員詢問,就算未到書,都要等佢知道多人搵、入多D書!


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

9 comments:

Anonymous said...

原來企鵝咁晏先食飯既...

Anonymous said...

hahaa,我都好鐘意甘架!!
又或者扮佢地囉,佢地講一句就跟佢講一句
入戲情度簡直可以去拎最佳演員xdd

What The Culture said...

快D搵情趣指導員黎啦
幾無聊既劇都變到好好睇

Kongkee said...

anonymous,都唔太晏,以香港人的時間來講。

dade, 我估都有好多香港人係咁

what the culture, 我會介紹指導員畀企鵝一家用!

Anonymous said...

hahaha,又忍唔住睇完又笑咗出嚟...同事又問"has ur boss sent u a funny email?" 我: "(滴汗...)mm..nono"

好鬼鍾意企丁丁架啫!

Anonymous said...

喂好update呀!正!

Anonymous said...

btw!我要個file!

檸檬 said...

wa!我都要買番本!!!
學警狙擊?!
KONGKEE, 你都有睇嫁?
我好中2睇嫁^^

Anonymous said...

我都好鍾意加對白!!!
成日都覺得自己加得好好笑~.~
但係其他人都覺得好嘈>.<