2008/03/25

Special: 荒夜談


請點擊圖片看漫畫∼pls click the image :)

意念來自:謝曉虹 《好黑》
原刊於:字花#11, #12

如無意外,這是最後一次騎刧了!得小樺提示,以鬧劇的方法處理,我是蠻喜歡這個奇異故事的。也推薦字花入面,智海的詮釋,幾抵死㗎!

Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

4 comments:

檸檬 said...

果然好奇異喎~~
對於我呢個學生仔黎講,
真係非常深奧(= =)?

Anonymous said...

其實我文學都好差= =""",
可唔可以比少少提示~
是不是關於社會政治的?

Kongkee said...

檸檬,有時,你見到棵樹,望住佢個陣,都無話明唔明嘅,講feel嘅啫,樹是沒有情節的(某程度上),故事,有時都可以沒有讓人理解的情節,因為重點不在那兒。

anonymous, 咁就要搵原著來看一看嘞∼好好睇㗎!

Horatio said...

Well, I don't really suppose this is likely to have effect.
Breakfast Casserole (Pensylvannia Dutch "Cowboy")