2008/03/21

Special: 彈!


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

14 comments:

What The Culture said...

正呀
可唔可以裝返個比我

anf said...

阿老師對眼真係正

Anonymous said...

大偉竟然撐到尾二..........

檸檬 said...

估唔到大偉同學唔係第一個彈上去~~XDD
我都想有個逃生器呀~~^^

問:
1. 點解大偉同學連人帶櫈飛上去,
飛到上去就得番個人,
同埋其他座位都有張櫈喎~~
2. 個老師叫咩名呀?
好想認識吓佢~~

Anonymous said...

飛左上去..
又跌番落黎..

真係學海無崖矣!

Anonymous said...

個老師都好慘喎!
對住個空課室講書.

Anonymous said...

ipod!我諗起ipod!
我ipod入面有個射降落傘人仔既game, 冇limit架, d人同呢個好似!
點解老師唔射佢地落黎既?

製造杯具 said...

偉明!頂唔順既話,直接衝出門口都得架!

Anonymous said...

不過我都好欣賞老師敬業樂業既精神!畀我見冇人捧場, 都飛走lu~
好pro ah:D

sean said...

其實我好難想像大偉同學竟然會係尾二個走wo...
應該係最早走架嘛

ahsimsim said...

因為大衛要陪偉明!

Kongkee said...

阿閃,你個人好和善,如果偉明有你做同學,可能就唔會俾人恰,:P

Anonymous said...

咁班長呢?班長唔係應該乖D o既咩?

Kongkee said...

班長⋯班長要出去捉人囉 -_-""""