2007/04/14

Special: 香港格蘭披治小巴大賽


A.D.2017

香港格蘭披治小巴大賽(Grand Prix Mini Bus Hong Kong)是香港體壇和車壇一年一度的盛事,至今已舉辦了超過5屆。賽事跑道全長6.2公里,主要是以現有的鬧市街道作賽,今年的賽道,由旺角開始,經獅子山隧道入沙田,再由九肚山大埔道至上水。由於多彎、賽道狹窄等因素增加了賽事的難度,故極受賽車手歡迎,並與摩納哥的蒙地卡羅街道賽齊名。上屆冠軍「成哥」為了熟習賽道,特別於半年前由「荃灣線」改揸「上水線」,信心十足,成為奪魁大熱。
Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

9 comments:

Anonymous said...

o甘「成哥」你今屆要keep going la ~
我撐你!

Anonymous said...

I like it ~~~
好專業ge報導!

製造杯具 said...

爭取於2022年之第十屆GPMBHK成功增加「滿客條件賽」,以乘客安睡度為重要評分項目!

Anonymous said...

啦啦啦, 重要睇map?? 唔pro.囉.
就算要另一個師父坐, 都會坐o向司機位右邊個d膠箱面o個囉.

Anonymous said...

嗯嗯嗯~今屆我覺得係灣仔往荃灣線既金毛強贏lor,平時佢都開到110啦,比賽一定更勁~!支持金毛強~!!!

Anonymous said...

PK 鱈魚油,是次格蘭披治渦輪增壓級比賽o既指定機油。

無懼壓力ˉ成份天然無添加

.

Kongkee said...

大家的意見都好吸引呀∼!發展個賽車大長篇都好 =p

luilumlum said...

我有睇開你個blog但冇留言
我覺得你d4格好過癮
而小巴哩個尤其正!!!!!

Kristian said...

Hey, there's a lot of effective info here!
Limo Services Orange County | movers austin | used cars in columbus ohio