2007/04/11

Special: 電影節,你睇唔到幾多齣?


A.D.2037

Mr.Chan吸收往年撞期換飛、放飛又無人要的慘痛經歷,今年特別買了「高智能同步通」。外表是一隻普通手錶的「同步通」,配備先進的人工智能系統,能分析你office的時間表,避免撞期,一旦遇上事故未能出席戲院,更會即事發出短訊,由中央處理系統為你尋找時間許可的朋友,即時放飛,將損失減至最低。可是Mr.Chan棋差一著,「高智能同步通」並未設有響鬧功能,最終錯失了多場於早上10:30播放的電影!
Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

9 comments:

Anonymous said...

真的是棋差一著呀!! 如何高智能,但是最終都因沒有響鬧功能,而錯失多場只賣$28 的電影......可惜可惜啊~ >0<

Anonymous said...

咁有冇震動提示功能?
如果有都幾好wohXD

http://www.youtube.com/watch?v=YwfrkVYTUG8
好好睇!

ahtong said...

ho hoi sum,, finally meeting you in film festival! :)

gucao said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

hahaha,我又要「高智能同步通」。今年我連中午12:30都錯失了。

Anonymous said...

呵呵~係為閃閃而設的嗎~??
不過我就唔arm用lu,因為我好少睇電影~(電視更加係唔睇的)

Anonymous said...

今年最大遺憾係撞唔到孤草!>_<

Anonymous said...

10:30場當日我興奮到8:00醒左...(奇蹟!)
.....不過係廁所訓著返,差d遲到

by 忍手只係買得4場飛的人

ahsimsim said...

係呢樣野未發明之前!我都會堅持每次只買2場唻睇!將損失減至最低!!!>..<