2007/03/31

# Now & Then: 俾多啲資訊你 - 香港磁浮列車!



A.D.2033

環繞香港島的磁浮列車自去年啟用以來,深得巿民愛載,成為生活不可缺少的一部份。列車公司為了回饋乘客,令旅程增值,新設「可携式資訊電視」。乘客如果背上電視,於旅途中播放消費資訊,該程車費將可獲八折優待。預料新設施會為列車公司帶來可觀的廣告收入。有巿民對新設施表示反感,認為不應將乘客化為收視工具,而且覺得「可携式資訊電視」的聲浪過大。當然亦有讚成的市民表示:「有電視比你睇有咩唔好呀?都唔明啲人成日投拆為咩?」
Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

4 comments:

sf said...

嘩, 呢個正!

Anonymous said...

如果成了真,磁浮列車應該係第一個會行會走既浮動既聲音地獄……

Anonymous said...

江記!豬言著左大衛同學件tee喇!好得意呀!你快d去睇啦!

(你click我個名就去到架喇!)

Anonymous said...

No Roadshow!!!
No Roadshow!!!
哇~唔好逼我....