2007/03/28

#289 Do~~!!


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

9 comments:

Anonymous said...

我細個o個陣都覺得d機入面有人架! haha

Anonymous said...

hahhaha 好得意好好笑... 我細個果陣都以為入面有人攪郁個轉轉架... (唔知果d叫乜 :p)

其實我成日都有睇你個blog架,真係好好笑 :) 今次係我第一次留言,希望你繼續努力啦 :)

Anonymous said...

wa耶果一野我想聽啊XD
如果係粗口就大WOK lahXD

Unknown said...

好_變態!哈

Anonymous said...

好好笑!

Anonymous said...

如果用響宣傳都ng錯wo
一"do"就變左「我會做好呢份工」~XDXD

Anonymous said...

joker-咁我一定會發惡夢,或企圖破壞公物
人們都無理會呢~藍色慳番啖氣啦...
(這個時候他會否回應同一句話?)

Kongkee said...

gua, 對,這是每一個人的共同幻想呢

kar,多謝你,得閒來坐啦!

貓草,"耶耶耶耶耶耶~~!"encore~~!

karden, 最變態, 為係"0耶"家係藍乙色無著衫呢?

don, :)

jopker, 咁,肯定煩爆呀!

朗朗,藍色回應: 0耶0耶0耶~!

Anonymous said...

wahahaha!!
一流的構思!!