2008/07/10

飯氣#002 - 拆掉城堡跑上街∼後記

還有一兩天才回來,還未有新漫畫 :-P
唯有上載後記,哈哈!
新書應該在書展有售,希望順順利利啦!



後記:飯氣滋味

曾經有一位電視遊戲節目的主持人,說他們設計的遊戲(如吃wasabi、嘔奶、用塊面夾多士爐彈出的麵包⋯等等)都有一個特色,就係「人人都玩到」!你並不需要大型的佈景、昂貴的器材,只要用生活上的小物事就可以了。老老實實,我聽到之後是十分感動的。試幻想一下,一個個望著電視動也不動的屁股,因為這節目而蠢蠢欲動,在平凡的生活中玩一下少少瘋狂的遊戲,係咪幾開心先!

也許因為這種「人人都玩到」的想法, 有一次,被人問及為甚麼對王子公主式的童話故事感興趣,我這樣回答:「因為公主象徵了平凡人時刻想望,卻無法做到的事情。那麼,如果我畫一個「相反的公主」,那不就象徵了平凡人沒有想過,卻絕對可以做到的事情嗎?」

所以《飯氣》裡的故仔,我真係覺得,「人人都玩到」啊!那些傻傻地的生活方式、貓爸爸的白痴發明、公主的橫衝直撞,在現實生活裡是絕對可能的!

Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

7 comments:

製造杯具 said...

恭喜晒!

咁快又出第二本,江記謀財害命/_\
我明明唔打算去書展的...

檸檬 said...

好開心呀! 出第二集啦~~
今次用公主做封面真係夠晒吸引^^
我一定要搶閘喺書展買到呢本書~~
江記, 你會唔會去書展嫁??

Anonymous said...

原來公主同佢既舉動係有咁既關係
一直都以為你係想將D唔太有關既野聯埋一齊先造左公主呢個人物出泥tim

Nelson Chu said...

佩服哦!
我也以為公主只是"亂想"出來添

Unknown said...

要留位比新書了~ ^^

Anonymous said...

公主做封面!!!!!!萬歲!!
十分喜歡這個相反公主的個性!

anf said...

支持你!!