2008/02/01

Special: 青春的堅持


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

11 comments:

Anonymous said...

Joe Lui said...

江記,有冇睇末世凶煞,我探完你之後去左睇,超好睇呀!!!
突然想到,如果你真係覺得好唔好意思的話,不如讓"mola-mola人"客串下飯氣丫!(懶係crossover咁...)

arttacker said...

「你諗大o左喇」<-正!

Anonymous said...

何必咁執著呢
e+ d女仔都鍾意d好似waiming咁細心既男仔架哈
david係咪失戀所以搞成咁?
(頭大d裝多d tissue?)

Anonymous said...

嘩 大偉同學跌低之後,對腳連地都掂唔到呀@@"

What The Culture said...

究竟大偉同學個頭裝D咩呢
係咪收唔住失戀既打擊
殺左個女仔
變成香港奇案之頭部藏屍案呢
又會唔會係我諗大左呢

Anonymous said...

你就真係諗大左喇!

Anonymous said...

哈!今日生日,大偉同學係未諗送D咩禮物比我而諗大左呢?
說不定是大偉同學飲錯奶粉,變左大頭怪嬰唔肯呢~

Nelson Chu said...

果然好有念頭!
結尾如果加個路過女生,不知會否更有趣。

檸檬 said...

好野!又有大偉同偉明同學啦~~
好鬼死鐘意佢地~~
嘻嘻~~上次SCMP見到呢個嘅英文版,
不過都係中文對白過癮D~~
唔通大偉同學個頭可以變大縮小?
唔知偉明個盒仔頭拆唔拆得出黎嫁呢?^^

Kongkee said...

細,大偉同學WOR,梗係勁啦!

JOELUI,我好想睇呀!

arttacker, 仲有訓大左,都好影響平時的生活。

貓草∼頭大啲等你有多啲幻想吖嘛!

米,我覺得成個反應有啲似吊頸 :P

what the culture, i sure u think too big la, haa haa

閃,明明係你發夢發大左之麻!

anonymous, 生日快樂呀∼∼ 他是大頭怪男

nelson chu, 太多野我驚佢頂唔住啊!

檸檬,係架,我好多時都覺廣東話傳神啲,但有時都希望,作品可以跨過語言這一層。