2008/01/30

Pandaman #021: 阿達的故事。Diana的故事

pls click the image :)

逢星期日,於《明報》的〈星期日生活〉,有最新一期的Pandaman,請多多支持。
Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

9 comments:

檸檬 said...

嘻嘻~~今日生日就有PANDAMAN睇,好開心呀!
嘩!KONGKEE, 你竟然可以諗到「能量弦」呢D咁深奧嘅野,寫到好似真嘅一樣!
原來DORA咁勁架?!
好野!聽日就係星期四啦~~
SCMP又有飯氣睇LU~~

Kongkee said...
This comment has been removed by the author.
Kongkee said...

hihi! happy birthday~~!

「能量弦」的想法是來自「String Theory」的,這是一個有待證明的科學理論,用來解釋雙對論未能解決的宇宙問題,理論的觀察範疇,主要是比原子,甚致夸克更小的尺度,他們的宇宙觀很有趣,例如「能量弦」,多維空間及平衡宇宙等等。這是一個免費的電視節目link,曾經在明珠台播過,有興趣的朋友可看看呀!

http://www.pbs.org/wgbh/nova/elegant/

(當然故事裡的情節有很多是吹的)

arttacker said...

正確o的講,係用o黎「整合」相對論以及量子力學

兩套理論各自o係唔同尺度下都無咩問題(前者大,後者小),因為相對論處理o既係重力問題,而重力一般較其他三種力弱得多(唔知就睇返前幾期 Pandaman),所以主要係大尺度範圍

但當兩者結合,即係研究一o的尺度極細但重力極大o既地方時,就產生矛盾,所以物理學家就希望整一套理論統一晒佢

好啦,其實我都唔係好識,如果睇到呢度你覺得好有趣o既話,就去上面江記條 link 睇個節目啦

Kongkee said...

勁呀!呢個解釋清楚好多呀∼!

Anonymous said...

嘩好深!! 已經超出我可以認知既範圍!! 我仲以為係類似force果D野+以為江記睇starwars睇得多得滯~

見到份MC卷....~_~ 諗起我2月18號mock喇....應屆會考生我是...考完即刻變身做dora!!!!

Anonymous said...

試卷個情節好熟口面...
點解DORA的頭髮白左的?
不過都好型呀!
而點解阿達要幫DORA的?
咁即是說DIANA拋棄她妹妹自己一個人走...?

(好無道義BO~枉DORA對她咁好!)

Joe Lui said...

"吸血芥蘭王"這個人,你作就會有了...
名字取自1993年王晶執導的"香港奇案之吸血貴利王"那時真的有很多奇案呢...
努力尋找這悶城神秘的一頁

Kongkee said...

sean~ 祝你好運喇∼!

anonymous, Diana 係真係自己一個人走的,但是她只是很年輕吧,我倒覺得情有可願呢 :P

joe lui , 哈哈!你好啱去電視台寫稿啊!