2007/07/17

字花 / 腹稿 / The Writer And Her Story

第八期《字花》出版了。也有我和智海的「漫畫騎刧文學」,誠意推!。此外,書展將至,字花出版了一份「書展號外」,將會在場外天橋派發。

葉愛蓮的第一本小說集《腹稿》也會在書展期間出版。引孤草語:「在私密與愛慾以外,我讀到了一個香港女子成長的痛,在中學時代、大學時代、辦公室、家庭之內、戀人之間,在似真非真的情節裡書寫自身的欲望與掙扎。」

同期出版的,還有智海的《The Writer And Her Story》。十年前在書店用軟墊信封套著、以影印方式出版、叫《The Writer》的漫畫,今天正式重印,由一頁頁的影印稿,變成了一本正式印刷的書。

7 comments:

Anonymous said...

好想ling份野呀/_\
但係又唔想去書展..
因為門票加價,有種畀人搵笨既感覺-3-
廿五蚊..係一本書既價錢既>40%
-3-

Anonymous said...

有江蛇既新傑作,又有「書展號外」,講到咁吸引,咁我星期四就一早去書展買字花喇!

如果我教中學,我都會同d學生推介一下
字花! 可惜,我教既小朋友太細喇!

Kongkee said...

貓草,去早場,或者好夜先去囉,不過只係去書店買字花,都無任歡迎㗎!

薇薇,放暑假未呀?推介俾你啲老師都得架!hee hee!

ahsimsim said...

江記,你今年去不去?要是去,就一塊去,我想去捧年年的場。

Kongkee said...

我這兩天都要去cyber port, 唔知幾時先得啊,不如你得就call我啦!

Anonymous said...

我地本垃圾書今年都回收循環再做,再戰書展kubrick攤位

Kongkee said...

graphicairlines~~!

我收到你們的書了!多謝啊!!!!祝你們書展成功呀!