2007/07/18

Special: 實力!


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

16 comments:

Anonymous said...

收佢啦~~
順便收埋我吖~ 我都想試下有靚仔做同學 *w*

Anonymous said...

principal?

Anonymous said...

哈哈 半男客串喎!?

製造杯具 said...

命名為殺校救星貓步靚仔!XD

Anonymous said...

男模入侵學校?!!!
我想讀返書~~XDDD

Anonymous said...

我第一眼望落去
重以為佢仔女仔!
哈哈:D

Anonymous said...

呼,Gatsby d moving rubber……

.

Anonymous said...


原來這貓步男同樣是師奶及中年叔叔的殺手
太神了
我立刻轉校!!

Anonymous said...

我間學校...都有個靚仔同學(面紅)
d老師俾佢扼晒!哈哈

Anonymous said...

而家d老師,校長壓力真係好大.........

Kongkee said...

果然,靚仔的待遇係唔同d!!!竟然有咁多留言,我好替大偉同學擔心啊............

Anonymous said...

算吧啦江記。仔大仔世界呀,放手啦...

Anonymous said...

大偉同學同佢係兩回樹黎啦:D
大偉同學吸引人係因為佢果種直言爽快、鬧人中point既魅力!

m - i - u - s - i - n said...

嗯嗯,大偉同學..會NG會接受NG住,

去加變靚x GA《唔洗怕醜》嫁!!!

千祈唔好呀叫佢,佢個靚仔樣重有市場嫁。

Anonymous said...

靚仔~!!!!!!!好多年無靚仔同事啦~!!!!讀咩鬼書ar~!出尼做野啦~!!!!!!姐姐會好好照顧你ga~!!!!

Anonymous said...

我學校靚仔就無喇,靚女老師就大把,^0^ !
教員室年年都陰盛陽衰;
課室就年年都陽盛陰衰。
小男孩又特別naughty,教死人喇!
江蛇細細個果陣naughty嗎?
有無係課室d「 木台」畫漫畫?

(我尋日第一日放暑假喇! )