2007/02/21

利志達 - 同門少年

如果你將漫畫作為一種發揮創造力的媒介,他的名字絕對比馬生重要:
利志達 - 同門少年


不過話時話,比馬生重要的名字太多了!(:P)

7 comments:

kristie said...

多謝介紹,利是我少年時的最愛。

Anonymous said...

嘩,你個圖好勁喎,copy左佢先~~

tamshui:\ said...

無錯,我記得佢有同我哋用《同門少年》交換《多本嘢》,知道個陣個心都又震咗一震,好激動呀!

Anonymous said...

利生係一個cult界神話, 馬生係一個成功廠長, 風馬牛不相及, 點解你咁好想像力, 攞o黎比較咁cute o既呢??

Kongkee said...

kristie, 唔多謝,梗要第一時間廣傳添啦!

達,個圖係上年漫畫工地的作者自畫像,這裡可看其他作者的profile:
http://www.comixhomebase.com.hk/chi/main.html

淡水!超妒忌!!!!!wow~~~~!

羅生,對你的觀察很同意,然而,我想提的問題就是,為甚麼,「天下出版」只能成為漫畫廠,而利氏出品只能是cult界神話呢?對於香港漫畫的討論,於不少網站如:
http://www.bigjones.com/
或三聯出版的《路漫漫》,都有很好的見解,我也不好贅說,然而,我深信,“如果”香港的漫畫,無論主流或獨立,予人故步自封的印像的話,那並非一兩個作者不夠水準,或者沒有夠多的超班馬可以解釋得了的。那是因為,出版漫畫的出版社,錯過了很多培育和發展的契機所至的。(當然,有心的出版社還是有的。)

Anonymous said...

香港係搞買賣o既, 你最好一生出o黎就有市場. 想等伯樂去搵d好o既"新"o野出o黎, 好難啦.

http://www.inmediahk.net/public/article?item_id=192148&group_id=59

作為一個有文化但係唔文明o既大都會, 依其碌削為本o既經營手法, 不難明白當前香港二分兩極o既現象(cult同開廠)乃係正常不過,可悲的結局...

唔至漫畫界架, 你睇電影呢行, 算係香港創作行業入面有較多資源& 錢注入架啦, 一樣都係咁固步自封.你看那些跟風潮...鬼片潮, 賭片潮, 武俠片潮, 警匪片潮, 潮流一到, 十套片十套都一樣! 一句到尾, 香港投資者壓根兒不明白"創作"的本質, 也沒有相關眼光去投資/培育/發展"創作".

你唯有寄望o黎緊好d啦. 富豪二代好似陳冠希咁, 會思考 創作(生產)/社會性/資本 o既關係, 照計會好d囉...

http://www.epochtimes.com/b5/7/2/13/n1621597.htm

Kongkee said...

我都有睇佢另一篇訪問,希望佢生意成功啦!u too, mr. law!