2006/11/28

#265 無敵是最寂寞!


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

6 comments:

Anonymous said...

果然,,阿sir都係註定俾公主食住
真係好 =] 呵呵呵

Anonymous said...

阿蛇好壯,都仲係着緊短衫!
其實我都無乜mood..可唔可以打江記XD

Anonymous said...

無mood咪無mood囉~
點鬥喎...
攞明公主太無聊,下次無聊比賽丫~

Anonymous said...

我無mood d..
呢幾日部電腦又壞壞地加上部nokia終於掟爛左, 結果搞到偏頭痛, 幾日來連連電視都唔睇得...無電腦既日子真係......
........
....
..
不過一想到係時候換部mac同5300, 仲可以用聖誕+生日禮物為藉口屈老豆比一半錢, 成個人精神左一半, 咩病都好返嚕~咩mood都來晒嚕~~~~
好啦, 我輸左._.+

......咩話?無人同我鬥!?咁我曬命曬咁耐做咩? 吼!="=

Anonymous said...

公主,下個月起即使無mood都唔好以隨街抽煙架……
哈,我好似講嚟都多餘咁,公主係唔會理世俗的皇法架喎,嘩哈哈。

Virgil said...

In my view one and all should browse on this.
Cookies recipes