2006/10/29

#Special: 連環爆格!#7 - 8合拼號!!!


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

7 comments:

M said...

嗯, 期待

郭言 said...

哇, 忽然對情節有很多交待呢
很好很好
幾天前我看了衛斯理的"死去活來"呢,也是靈魂復製,也是科技學院~

Anonymous said...

睇下睇下明明地又唔係幾明咁
你d漫畫好深奧...
唔知幾時完呢

sf said...

想不到你竟然能夠兜回來, 而且故事越來越有味道.

Kongkee said...

m,我都好期待,事關我都唔知點收尾好,還有四期,說大結局了!

郭言!!可能衛斯理和我都是ghost in the shell的fans呢!

阿泣,是不是因為多字呢?奈何篇幅真的太少了。仲有四期,不過要一個月先有一期:-P

sf,謝謝,不過中間,完全出軌的情況,都幾有味道呀,haa haa haa~~!

M said...

哎呀, 完全記得呀, 話說我寫野一舊舊, 對上一次寫小說(都係寫左一次咁大把), 係完全唔知點收尾, 直頭係無諗過收尾咁, 0個種期待大到呢! 我唔擔心你啦, 呢期咁行, 無問題呀, 期待!

Anonymous said...

好像一般會說…"高床軟枕"吧…