2006/10/19

#259 痴漢


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

15 comments:

小慧 said...

我覺得藍色個樣有D似小甜甜.... +_+ 點解會有呢D感覺~ XDD

Cat said...

我覺得有d美少女戰士feel.. 連傷口都咁華麗....

wenda said...

what a lovely cut!

doris said...

藍色!:D

ahsimsim said...

江記,這個太過份了……

琪琪 said...

唔知點解,,
我覺得藍色好似白雪公主 orz

細 said...

同閃。離譜。@_@

豬may said...

我想問阿藍系唔系man之一(種)呢?
真多佢吔唔同佢玩咩?

陳志華 (gucao) said...

哈哈,係咪有影射成份?

的 said...

呢位藍色OL,同之前個揸電梯男有冇咩親屬關係?咁似樣既…而且兩個都係蘭花手+露股罅……

阿米阿琪 said...

我一邊睇,一邊聽住藍色把好甜好高音o既嬌俏聲……一邊諗,唔知藍色的血會唔會係藍色架呢﹖不過,睇真d ……點解……點解藍色有鬚根o既?!?!

到底係我眼花定係耳鳴﹖

青木 said...

大家要看清楚!他不是OL!他在家中收快遞的!

ahtong said...

其實阿籃色的性別是什麼?

cyt said...

竟然有恐怖既感覺...XDDDD

Moris said...

hotels san antonio

double front doors

unfinished wood furniture

unfinished wood furniture

public cord blood banking

weather Vancouver bc

dwarf trees

events in vancouver

things to do in calgary