2006/09/07

# 254 企鵝好悶


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

14 comments:

Anonymous said...

B!B!B!
(咁得意做咩呀?!)
B!B!B!B!B!
(不過好睇呀!!哈哈!)

Anonymous said...

偶遇都可以扮,仲有咩唔可以扮?

Anonymous said...

扮偶遇?!之後仲做e tim呀?!

ahsimsim said...

我都好想同企鵝偶遇呀!我要send俾黃小姐睇,我成日同佢玩扮偶遇架,哈哈~~

Anonymous said...

睇唔出佢地係擁抱定撞心口打招呼tim~如果係後者,d企鵝仔都幾hip-hop wor~yo~~

Anonymous said...

哈哈
佢地好搞笑呀…
吹水企鵝
厲害

Anonymous said...

下次企鵝再悶,幫我向佢提議開多幾個msn account,之後一次過on兩三個msn(電腦desktop果個啦,msn.com web messenger..),再自己同自己玩MSN,再唔係就學寂寞的十七歲中的主角咁打假電話。

琪琪 said...

哇救命呀!!真係好得意呀~~
有冇得拎返屋企養嫁??

Anonymous said...

B...B!
(渣住部nds都可以喊悶?你無同我挑過機定勒!)
B...
(我玩正版架大佬...下下dl play你想屈我機咩...)

Anonymous said...

雞.喬治博士。
企鵝.江記傻佬。
:D笑鬼死...

Kongkee said...

睇完14歲無?
下一個目標,可以set做“魁!天兵高校”,都係超無聊抵死呢!

Anonymous said...

喂呀,俾人話我唔識睇稻中兵團...我睇到縐晒眉。

Anonymous said...

miss u!!!!!!!!!!
miss ricegas!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

哈~ 企餓好可愛>﹏<~ 我都有做過d無聊野呢...