2006/05/15

#220 貓爸爸勇破寄案


All Rights Reserved by Kong Khong Chang

15 comments:

Anonymous said...

未解決!未解決!未解決!

Kongkee said...

咩未解決呢?

Anonymous said...

江記呢排創意澎湃呀, 好鬼得意

Anonymous said...

你0既漫畫好正呀~~ 第二集的《瑕疵鞋》我也買了~~ ^_^
畫左禁多漫畫, 勁呀!

琪琪 said...

你唔好話我話,,
果個貓爸爸分分鐘都係第二個扮嫁咋
仔仔俾人呃左喇,,唉唉

M said...

貓爸終於令我笑得出,哈哈!

Anonymous said...

貓爸爸:下次查下點解巴士會金色。

Kongkee said...

我今日終於知道未解決係咩意思喇.....haa haa....

pcc, 其實,近來畫的,還不是好順心呢。

m記alice, 謝謝你,我才不算畫得多漫畫,說出來會令人見笑的 :-P

琪琪,唔通貓爸爸係"Clone Cat"有好多好多隻嘅?

m,巴士個樣,我覺得好笑d添呀!

果林,唔,我相信貓爸爸好快會唔記得自己要查咩架喇,唔好太信佢,haa haa

Anonymous said...

夫人信箱,你好!XD

有個咁GE阿爸都幾激死WO!XDDD

6.10生日勁呀!XDDDD

Anonymous said...

估唔到連江記都知道什麼是未解決~呵呵呵

Anonymous said...

貓爸爸真箇江湖中人,牠有大偉的觀察力,但比大偉更拒絕被對待,佢個仔啊,講的野,甚至,佢自己,講的野,已因為個形勢的oddity而顯得無關痛癢了。

Anonymous said...

我喜歡這個故事!:D

Anonymous said...

未解決跟巴士亞伯是同一個故事啦~~~

兩架單層巴士..
佢地之間會唔會有樓梯上樓上架..

Kongkee said...

雅堡!咁你得閒就寫信來夫人信箱啦!

青木,我估已經遲人半個世紀先知咩係巴士阿叔啊!

龍牙,謝謝你那麼用心的分析!

lion!謝謝啊!我對近來的東西沒有多大信心哩,其實 :-P

小美,呢架巴士可能專飛站唔載人。驚俾你悉穿啊!

Eric Lui said...

超鍾意這個,我覺得係要反抗暴力!