2006/05/01

#216 迷離下午茶


All Rights Reserved by Kong Khong Chang

17 comments:

M said...

搞到我好想食雞脾沙津....>_<
一邊偷懶一邊溫書的細

tamshui:\ said...

不能不回你這個
http://tamshui.blogspot.com/2006/02/145-tea-illustration-friday.html#comments

Anonymous said...

新口味,正!!
要多杯行街呀唔該!!

Anonymous said...

嘩嘩嘩, 個口流D乜野出o黎呀?

Anonymous said...

執到啦佢,飲到死~~~~
仲咁既口面既~

Anonymous said...

新發現:
http://www.gosiamachon.de/

Anonymous said...

爸爸終於有報應!!

Anonymous said...

我鍾意呀:)

Anonymous said...

江記, 一個字:勁!!

Anonymous said...

紫色的貓爸爸,會成為一杯凍薰衣草茶吧。

Anonymous said...

呢個好叮噹呀~~

Anonymous said...

係WO!
你唔提唔記得火腩停左咁GE”
不過都好~因為我個男裝版真係一絕!
如果拋棄熊有漫畫就好!
因為裡面我係令女T_________T
哈哈哈~
加油呀你!XD

Kongkee said...

細,原來你要考試嗎?加油呀!

淡水,喚!原來我的潛意識被你入侵了!

拉人,學樓下的子山話齋,係薰衣草味啊!

小哲,唔,你是浪漫的人,如果成個泳池係果汁,我只會諗到有好多烏蠅飛落去,ha ha ha!

pcc, 係咪一見到就好想飲呢!

小美,你細個有無聽個一千零一夜入面有個巨人飲海水的故事啊?(後尾係咪飲到爆肚呢唔記得左)

ch, 確實係好喎,我畫呢編,可能因為被你的手信啟發架!

果林,唔,貓爸爸,係有好多仇家架,咁先會提升英雄指數啊!

mui, 你有無聽過呢個故事。從前有一隻大青蛙,將森林的湖水喝光了,其他動物無水飲,要渴死之時,決定聯合起來做點什麼,初時我以為佢地一定係打算做低青蛙,點知呢......係論住去表演引佢笑!等佢嘔返d 水返來!ha ha ha, 好像邪留丸的風格吧!

車!一個字!車!

子山,奇怪,完全無人諗過叫貓仔仔救佢喎?

小荷,剛收到手信,是Tori Miki(高橋由美?機動警察的人設)的漫畫。裡頭有好多有趣奇妙的短篇,也許因為看了而畫這個呢。

“令女“雅堡!噢,唔記得,即係無幾好睇啦,我而家仲頭痛緊拋棄熊的封面呀XP!!!

Anonymous said...

我..無聽過個故事呀...下次畫出黎啦。
我知點解小貓唔救佢,根本就係佢害佢爸爸既。

Anonymous said...

喂,會唔會好濃架,我驚飲完瞓唔著覺喎。

ahtong said...

嘩!有凍檸貓!

Anonymous said...

貓檸茶好像關尚智...:D