2006/03/04

#200 飯氣二百


All Rights Reserved by Kong Khong Chang

15 comments:

M said...

賀江記!賀飯氣!賀!

Anonymous said...

三百...四百...五百...六百...七百...
八百...九百...十百....yeah!!!

燎原火 said...

恭喜啊!很喜歡看啊!

Anonymous said...

本身唔開心ge,睇到飯氣200,
當堂笑番哂!

飯氣 萬歲!

Anonymous said...

恭喜賀喜呀!不知不覺又到200。如果去到一千.....王經理會被打死。= =

Anonymous said...

恭喜賀喜呀!不知不覺又到200。如果去到一千.....王經理會被打死。= =

Anonymous said...

江記,好野,慶祝二百篇不敗之謎!
我昨天看了雙年展,
看了你、鄭波等人的作品
但我不太明白你在表達什麼!
真的高到不勝寒!
好利害!

植物人 said...

一有怨氣、唔開心,就睇飯氣。即時笑到標眼水。
上次o係公司睇緊,o的同事以為我痴o左線。
真係多謝晒。
期待2000,支持老細繼續打黃經理。hehe

tamshui:\ said...

恭恭喜喜!
但係我想問,王主任份人工......?

Johnny Chan said...

睇你D漫畫真係會好開心,努力!
三百再見,但唔好打我三百巴喎。

Anonymous said...

飯氣血案?
真多man係時候出動拯救下王主任啦

凡楓 said...

兜巴升乃洩憤行為, 但除了洩憤外, 洩奮更好. 恭賀飯主發洩興奮成功, 飯氣長存.

Kongkee said...

細妹,無你話好睇,可能畫唔到咁多架!

獅子大哥!原來有暴力傾向的是你!ha ha!

火!連殘兵之首都來了!唔好殺我!!!!!

波子,全靠王主任自我犧牲,唔係邊得你開心!阿門.......

果林!係王主任!王主任啊!佢久經訓練!頂得主嘅!!

nickel, 鄭波的作品,是最平易近人的,我的作品,一開始就想人難受,haa haa!

植物人,yeah!又一個暴力傾向讀者!haa haa!謝謝你呢!

淡水,王主任份人工,就梗係..........啦!haa ha!

johnny chan!好!希望得啦!大家加油!

的,無血案,玩下啫,hee hee hee...(王主任的呼叫.....呀!!打完未??)

iwatobi! 竟然俾你食到字!輸左.......!!

Monkey欣 said...

爽呀~我都想打埋一份呀~如果係老細打擦鞋仔就good啦~唉~

TSW,或鄧小樺 said...

論文萬歲
飯氣二百
得一知己
要死你死