2005/12/16

# special: 請支持

我開始慢慢打破“只post四格漫畫“的原則了,但是好想多一點點朋友支持他們。
請廣傳:致國際友人的感謝信
(可能有時我覺得笑話是兩面刃,有時暴露矛盾,有時卻讓人忽視矛盾了,於是有點內疚:-P)

17 comments:

Anonymous said...

唔係呀! 你畫得幾好呀!

儘管我只係睇武神鳳凰

我個人覺得你有意思過幾米同pxxk呀am7x0果d不知所謂四格

Kongkee said...

三上!我都是由海虎時代加入的肥良fans呀!武神鳳凰一時時有睇啦!最想佢繼續畫“赤柱飯堂“啊。和仔的武神都不錯呀。

Anonymous said...

[赤柱飯堂]上半部幾好睇; [雷火洪暴]就...

我個人反而覺得[殺手日記]唔錯

中華英雄o既華大夫; 溫日良時代o既暗天皇長空/黑豹, 我諗你應該未睇過。

ahsimsim said...

江記,唔記得話你知,我有個女同事,二十出頭,笑容甜美,買了你的書!仲要係唔係我叫,係佢自己去買的!你睇你幾吸引少女!

Anonymous said...

kong kee n sim sim""

好搞笑啊你地!
搞到江記好似好渴望少女的愛戴,
閃閃姐就介比d少女情報江記!!
kakaka!!

(好無聊的comment 閃閃閃~~)

Monkey欣 said...

睇左"致國際友人的感謝信",雖然都好同情D農民,但係亦唔太同意封信既講法,始終今次佢地都做得過份左少少,香港警察都只係為搵兩餐,無理由要比人淋火水,比木棍打,如果第日香港人學埋用咁既手法示威仲得了既?以暴易暴我唔覺得係一種好方法....不過要強國放棄自己既利益幫班農民,就算示威再激烈都無用,我諗大部份香港人都同情佢地,但係又可以點樣幫佢地呢?

Anonymous said...

如果果日on duty o既警察係你屋企人, 你有什麼感受? 卑鄙嗎? 我絕對不能認同!

如果一個城市o既警察可以任打? 個城市市民o既人身安全有保障嗎?

1. 長貧難顧! 地鐵有個old嬋話點解佢o地唔去種高麗參... 好似幾o岩

2. 佢班友點都慘唔過南亞水災, 果d罹難人士呀? 泰國印度印尼死咁q多人, 呢d國家都係慢慢咁去復興! 南韓發窮惡班人有無佢咁慘?

我尊重你o既意見; 但保持我o既觀點!

Kongkee said...

dear 三上 ﹠monkeyan,
謝謝你們的回應,補充我的想法是,做成這種"示威者 v.s. 警察“的謊謬局面,是由什麼力量所做成的呢?那會是一種傳媒有意無意所忽視的力量所造成的嗎?是世貿?是歐美政權?還是連一般小巿民都相信的“自由貿易“呢?我們以至傳媒時常掛在口邊的“自由貿易“,有被曲解或利用嗎?

若“警察“身在其位,盡忠職守是正確的話,“警方”處理示威的原則和計劃,又是否合理呢?(我並非指在衝突現場的處理問題。)如答案是“警員履行了法例給予的權力“,對於這次“衝突“的思考,就足夠嗎?

大家都在這星期,多多少少都投入過自己的精神時間思考和認識什麼是“世貿“,“自由貿易“,“示威“,“暴力“...etc.我的觀感是,我們有幸生活在這樣的和平的城市,而這種和平(的社會秩序和經濟模式)是建立在什麼之上呢?當中有那些地方是屬於公義,合理的?而會不會有那些地方則是不義的呢?

Anonymous said...

我認我無同情心

而我本身亦十分憎恨日本仔/台灣人同韓國佬

所以我本身真係搵唔到理由去可憐同附和佢o地... 正如廣東清遠大西北好多窮過佢o地o既中國同胞, 係要幫都助學中國同胞而唔幫佢o地! (如果唔係農民係boa呀宋慧喬呀全智賢呀另計...) 對唔住! 我係咁直。

重有佢o地係唔係應該要大大力咁去衝擊果d只顧推動消費高科技工業旅遊o既南韓政要!

Anonymous said...

同意kong kee 的一些說法~
我們是幸福的人,
遠方有人在抵受饑餓、戰火的煎熬
相比之下我們可以埋怨什麼?妒忌什麼?

而我們就像是要反對核電廠,但又嚷著吹冷氣、玩電腦的人。

說一套,要做卻很難...

不過至少我們要記得
我們的幸福,是來自的某些人的不幸和幾乎溺愛的包容。


樓上的仁兄,人皆有惻隱之心,
我唔信你如果見一個日本人/台灣人/韓國人
係你面前就餓死,你會見死不救,
唔比碗飯過佢...
對不起!我也是直話直說

TSW,或鄧小樺 said...

我真的不明白,三上閣下,正如鄙人,有什麼能力可以確保自己在一個隨時會轉變規則的社會中一直是勝利者,為什麼要說出這種完全站在勝利者角度才會說的話

如果你不肯定自己永遠都會是勝利者,為什麼不會反思一下這些遊戲規則是否合理,如果不合理,何不反對?

是不是真的要一天你像香港千萬名被所謂「結構性轉型」所坑害的人一樣,發現自己在遊戲規則裡無處可立,才會想到要去反抗遊戲規則

就算你寧願辛苦死都不反抗遊戲規則,人地反抗,又有乜咁惹你反感呢,點解要將清遠農民同韓國農民對立起來。呢d撕裂人民既說話,係陳水扁講架,你一個普通香港仔,可唔可以唔好學壞手勢。

Anonymous said...

鄧兄:

1. 告訴你一個祕密, 如你所言, 我實在太喜歡贏的感覺!

2. 唱完歌/遊完行/煲煲煙/洗洗眼/係街煮o下辛字麵... 跟住可以點樣? 話俾我聽?

3. 陳水扁呢d漢奸, 佢講o野我通常唔入心! 我老人家比較澹泊, 重有我唔係住香港仔, 唔係好知香港仔普唔普通? 手勢都係豎起中指 + o拿

Kongkee said...

三上兄,
你能在香港有“贏的感覺“,實在難得,我亦羨慕得很。(可能你只是"喜歡“贏的感覺,而否定我的猜測?)

“唱完歌/遊完行/煲煲煙/洗洗眼/係街煮o下辛字麵... 跟住可以點樣? ”,我真係唔識點話你聽,但若果結論是無能為力,或其實之前所做的都是白費的,會比較貼近你的想法嗎?如果是,你可以告訴我你的高見嗎?基於什麼理由,會出現這樣的境況呢?

在網上筆戰的人,有兩種,一是祈望從討論或爭論中“貼近”真相或道理,另一是從開始就不認為這個平台可用作溝通的可能。若以上分類可以成立的話,我估我和三上先生都屬同一類人了。

Anonymous said...

我尊重所有人的意見; 喜歡贏, 唔係一定贏! 我覺得車仔對巴塞, 車仔會贏...

前文亦只是回應對鄧小樺先生高見不認同的地方

沒有偏激, 沒有打算潑婦罵街, 罵輸(除經濟損失和有人受傷, 討論點基本上沒有對和錯)亦不會哭叫你蝦我我不依...

Anyway, 兄台, merry x'mas & happy new year.

Anonymous said...

重有, 離晒題, 原本我只係談論d四格幾有意思!

睇四格, 變到好似差d要用李天命思考方式去研究壇o野係唔係咁橋 (跟住好大機會有人會話俾你聽: 就係咁橋同即刻答!)

真係讀得書少, 唔識點接落去; 所以我決定唔再作出任何回應!

Anonymous said...

This is very interesting site... » »

Anonymous said...

Enjoyed a lot! Honda of morristown Direct heating system vent Hummer hybrid mercedes benz camper Motor home finance weight loss pill Bay perfume productpage us cheap life assurance Buy+online+phendimetrazine didrex tile area rug Used hot tubs in oakland california All zocor Didrex sales didrexsalesbuyonline