2005/12/19

# 175 又到聖誕


All Rights Reserved by Kong Khong Chang

14 comments:

Monkey欣 said...

如果現實可以好似你既故事咁,尼個世界一定變成天堂....我都好想按下摩呀~日日DUP低頭畫野同對住電腦,肩膀位真係好痛呀....

Anonymous said...

得兩個人唔夠嫁!! *Mr.Simon loui!
請我啊! 好唔好啊!?
你咁有魅力...

*「雷宇揚」叫Simon啊!

rice said...

有這樣的服務是應該高興吧
為什麼乘客的樣子像很厭惡似的?

Kongkee said...

馬騮 ﹠monkeyan, update 左個暴力版,唔知觀感有無改變呢?hee hee....

波子,你好似真係好鍾意雷先生喎..........

陳花 said...

之前個版本搞笑D,似返飯氣果D冇事搵事做的角色,而家個暴力版,似真多man果D。

Monkey欣 said...

都唔算暴力ar~係轉左泰式古法按摩咋~hehe~唔好睇佢地而家好痛苦咁既樣呀,其實按完不知幾爽~hahaha~

Anonymous said...

我係佢fans黎ga! haa haa!
你唔覺得佢好「雷」ga咩!一_一|||

你學佢果個M字頭啊!
增加你的魅力

Anonymous said...

有得按摩,咁又幾好喎~~~

ahsimsim said...

俾我上車唔該!

gucao said...

點解按摩變左好似鎮壓示威咁,嗚...

Anonymous said...

我仲諗緊點解,我返工前睇同埋收工後睇既點解感覺唔同左....原來係你改過黎,嚇得我丫....-____-

ahsimsim said...

孤草,我忍不住在度野時加左幕鎮壓示威落去,後來是警察放下槍管...希望阿頭唔好刪左呢幕啦,我當時既心聲唻架

Kongkee said...

快樂的,我當初都估唔到原來會有咁多人鍾意呢!haa haa

孤sir!我真係有少少因此而落筆,但沒有以此作中心咁囉

朱!你好嗎?返工前同收工後睇,你真是好員工,就係唔做野個時睇,:-P

ahsimsim, 我記得以前亞視拍個套包公,d 製作人話有一場模仿64天安門tim ar

gucao said...

堅呀,江記!

閃閃,好o野!