2005/12/22

# Special: Sunday-David


***Pls click here!!***

這是我和智海星期日在《明報》的漫畫版,希望做一些香港文學和漫畫的實驗,這一個月的實驗是“淮遠”的散文,我借用了飯氣的人物,有興趣的可以來看看!慢慢會update 這個月的內容,不過聖誕節這星期日,有偉明和他的女朋友出現啊,大家去賣份睇吓啦!hee hee.....

All Rights Reserved by Kong Khong Chang

10 comments:

Anonymous said...

果日唔買東方(捨棄我最愛o既男極圈)買明報!

M said...

套校服勁型!
八卦:偉明女朋友仲係咪空姐? 定係0個個係佢主人女朋友另有其人?!

Anonymous said...

唔知而家仲有無學生會"涉"半件衫入褲頭扮型呢~??哈哈~江記,其實我地係咪同一個年代既呢??(實在太少你既info啦,透露少少ar~)

Monkey欣 said...

補充:我都會記得買明報ga~

ahsimsim said...

你係咁出賣朋友呀..........
不過我一見到激越女詩人就超開心!條手鍊!仲有隻耳環!

Kongkee said...

三上兄!勁呀!我從來無諗過可以搶走男極圈d讀者!!!如果可以搶埋女豪情個班就發喇!!!haaa!!!

m, 佢地著個件咪就係“D&M”, David & Ming, fashion label 呀!勁!

馬騮,我以前有同學著條“york" o係條校服褲入面,過左早會,一入班房就除左面個條呀!(o甘你大約估到我咩年代啦!)

ahsimsim, 哈哈,我發覺我都幾o岩畫呢種小丸子散文式漫畫。

Anonymous said...

江記!
你寫錯字唷!!
係「豈有此理」,唔係「豈由此理」..

ahsimsim said...

你上京要準備的其中一樣物品,已放在旺角喇!聽日去拎啦!

Anonymous said...

要求耳環可以令整體感覺輕盈一些。不須忠於現實。

Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP »