2009/09/21

am-196: 不屈不撓


Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

9 comments:

檸檬 said...

我驚佢出唔番黎咋...><"

felix said...

一陣佢牢固地攝實左要call消防~哈哈

Raymond said...

活塞老人=.=我都有諗過如果有多左個bang可以點訓落去=.=估唔到係咁>3<

Anonymous said...

原來係個鼻來的=0= haahaa

Anonymous said...

原來係個鼻來的=0= haahaa

Anonymous said...

原來係個鼻來的=0= haahaa

Kongkee said...

我其實好耐之前睇報紙,真係有人咁架 :-P

v said...

um..我試過咁做...
好辛苦先出到返黎。

Willi_hana said...

而家都唔使「鼻」啦。
只要call叮噹出馬就得。
(我細細個在路上踢波,有實Q來趕就會大家大叫「叮噹來了!」。而家的實Q係會趕你叫你唔好瞓係張櫈度的。)