2009/07/23

am-155:忍唔到手





位置圖:天窗出版/天行社出版

Kong Khong Chang © (welcome non-commercial copies)

6 comments:

Anonymous said...

你的企鵝漫畫好得意,我係喺am730見到架...

我本身好鍾意企鵝,所以見到你嘅漫畫特別開心,精神為之一振....(^_^)

梨子

Felix said...

我都試過~當一大輪拍攝之後,支燭就溶左一大節,而d wax就痴晒係個蛋糕既中心點上,搞到有部份唔食得!!!!
其實....呢個世界上有個平台叫"飛s碌"架,影左一張之後大家上去dowload番咪得囉.........

檸檬 said...

哈哈...我都想買番個呀^^

Kongkee said...

梨子,謝謝你!我會繼續努力的!

Felix,哈哈,我就係經常想快D食那一位了。

檸檬,me too!

薯頭 said...

好抵死呀呢個:D
BTW我都想買十字光果個!好鬼靚!

Mervin said...

I believe everyone must look at this.
raleigh dermatologist | baby announcement wording | discount mattresses san diego