2008/04/26

明天就是發布會了!∼號外:飯氣印仔!∼



飯氣印仔!


首先要感謝亞閃閃


飯氣人氣人物大偉同學偉明同學的印仔啊!係咪好靚先?

如果想要把公仔印在你的書上,明天星期天來發布會吧

再貼一次關於發布會的詳情!

江康泉聯同鄧小樺(字花編輯、港台節目「文明單位」主持)及程展緯(化商場為遊樂場的香港藝術家),在4月27日 (星期日)於尖沙咀商務印書館,以玩樂勝於控訴的方法,解放我們的城市現象,尋找消化的力量,齊齊論盡整形香港爆笑漫畫!!!

同場有《青春炒冷飯》作品展覽會,展覽期至五月六日。展品包括《青春炒冷飯》書中主角大型紙版公仔,及超過四十篇書中精選「四格漫畫」。

分享會詳情:
時間: 2008年4月27日 (星期日) 2:30pm- 4:00pm
地點: 尖沙咀彌敦道118-130 號美麗華酒店商埸2樓
商務印書館 尖沙咀圖書中心

如有垂詢,請聯絡 : 天行者出版社 市務部 3525 1974

14 comments:

Anonymous said...

點解無人留言既?
唔通D印仔無人鍾意???

Kongkee said...

我post左一個鐘多啲咋!你個邊咪有留言囉!

Anonymous said...

好靚呀d印仔...鳴,江記,我聽日要開會0黎唔到,如果可以留番本有印仔同有簽名0既飯氣俾我就好喇...
「飯氣萬歲!~」

Anonymous said...

我果面都係得朱留言咋!>..<
郭言最識貨啊~~~
你係第一個留言話鍾意d印仔架!!!

Anonymous said...

好想要好想要!
**妳好勁!
我講真架, 如果有得擁有個印仔就好啦
但e+連吸落本書度都唔得, 聽日重要考history:(

m - i - u - s - i - n said...

yeah~今日真的很高興:}
套用小樺一句﹕「今日個講座都OK 喎!」
嘿嘿XDXD

檸檬 said...

嗚嗚...T.T
真係好可惜今日冇去到發佈會呀~~
大偉同偉明個印仔真係好靚呀~~
如果可以公開售賣或者訂購嘅話就好喇~~

Anonymous said...

個印仔我都好鍾意,不過成本太高,要發售好似唔多可能!或者你地叫江記第時再搞展覽時帶埋晌身,見到有人手持飯氣就同佢吸個印啦~~

Anonymous said...

好開心好開心呀~~~~~~~~
我儲齊3個印花啦~哈哈~
終於見到江記真身了~比我想象中更靚仔:P
不過太怕醜唔敢講太多野~
多謝你既真多man~我會好好珍藏,
留比d子子孫孫ga~^^

*祝新書大大大大大賣~!

Anonymous said...

唉唉唉唉唉啊
臨時有野要幫人做黎唔到=.=
希望再有機會比你給印啦....../.\

芹菜 said...

〉〉或者你地叫江記第時再搞展覽時帶埋晌身,見到有人手持飯氣就同佢吸個印啦~~

啊!哩個主意唔錯!(星星眼望向江記)
我有排都沒辦法去hk,好怨念個展覽同埋印仔啊 T口T

Anonymous said...

要去發布會先有得印公仔係書...
好可愛啊..
有無得買??

Anonymous said...

嘩!
啲印仔勁靚呀!
好想據為已有!
老老實實,,有無得買先?
=]

Kongkee said...

印仔係非賣品啊∼!
等第時有乜活動,再攞嚟印過啦!